
GARANTIE & KLACHTEN
ALS PRODUCENT VINDEN WE ZOWEL KWALITEIT ALS TEVREDENHEID ERG BELANGRIJK !
You matter to us :)
Als producent van eigen producten is dit een zeer belangrijk aspect voor ons,
zowel kwaliteit als service staan bij ons voorop!
Schroom dan ook zeker niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier of door direct te mailen naar info@jewelbeesz.nl. We staan altijd open voor op- of aanmerkingen die eventueel (in)direct kunnen leiden tot verbetering / uitbreiding van onze producten en/of service.
Hoe zit het met de garantie?
Ondanks dat wij voor 1000% achter onze eigen producten staan en alles voor verzending met zorg controleren. Kan het toch wel eens voorkomen dat er iets is waardoor u aanspraak wilt maken op de garantie. Neem in dit geval zo spoedig mogelijk contact met ons op, aangezien wij een garantie termijn hanteren van maximaal 3 maanden voor onze eigen producten.
Mocht een product binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan, gebreken vertonen of wellicht wel beschadigd geleverd worden. Neem dan direct contact op via info@jewelbeesz.nl en voeg indien mogelijk een foto van het beschadigde product en/of pakket toe. Op basis hiervan zullen we in overleg op zoek gaan naar een gepaste oplossing!
Stuur een product waarvoor je aanspraak wilt maken op de garantie niet zomaar (voor overleg met Jewelbeesz) retour, deze kosten worden namelijk niet vergoed door ons en zijn dan voor eigen rekening.
Zijn er voorwaarden van toepassing?
Jazeker! De garantie is namelijk alleen van toepassing indien een product:
- niet beschadigd is door opzet of nalatigheid;
- enkel op de juiste manier is toegepast;
- niet in de vaatwasser, oven of warme ruimte is gebruikt/bewaard;
- niet zelf is aangepast of geprobeerd te repareren;
- niet beschadigd is door natuurlijk en/of normale slijtage;
- op de voorgestelde manier is schoongemaakt.
Ik heb (helaas) een klacht.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We zouden het enorm waarderen als je de klacht(en) eerst met ons zou willen delen door te mailen naar info@jewelbeesz.nl. We denken altijd graag mee en in oplossingen, dus wellicht kunnen we gezamenlijk tot een gepaste oplossing komen
Mocht het niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.